Všeobecný instagram účet
Účet ma viac ako 5000 sledovateľov, čo je dobrý základ pre rozbehnutie Vášho biznisu! Má sledovateľov zo Slovenska a Česka z rôznych cieľových kategórií.
Áno Instagram, Insta alebo Instáč, ma mnoho nikov a prezýviek, vypadá veľmi jednoducho, ale ma veľkú moc, keď človek vie, ako sním narábať.
Nevieš čo je Instagram? alebo ho ešte nemáš? prečítaj si o ňom sem alebo sa rovno zaregistruj a užívaj si tu cestu plnú pestrofarebných obrázkov a inšpirácii.

Dajme tomu, že už máš followerov, najlepšie ak ich máš 2000 a viac, samozrejme predávať sa dá aj keď máš dajme tomu 350 followerov, ide len o to ako zaujmeš a čím zaujmeš.
Hmm, to je dobrá otázka AKO a ČÍM?
Ak chces na instagrame predať čo najviac, musíš si najprv vytvoriť alebo upraviť profil a to čo najlepšie!
Začnime úvodným BIO kde v nadpise a v popise uvedieš kto si alebo čo robí, predáva tvoja firma alebo web.
1. Nadpis by mal byť veľmi stručný a mal by vystihovať to čo robíš alebo predávaš, tak ako to máme my na našom instagrame
samozrejme ak predávaš tričká, tak nadpis by mal obsahovať aj dané kľúčové slovo: najlepšietričká, toptričko atď, takže ľudia ťa vo vyhľadávaní na instagrame lepšie nájdu.
V našom prípade to je zárobok online

2. Ďalej ideme k popisu:
Popis je úplne dôležitý a práve v ňom sa snaž vysvetliť v pár vetách a symboloch, čo robíš alebo aké poslanie má tvoja firma alebo produkt. Môžeš sa samozrejme hrať s emotikonmi, ktoré tomu dodajú energiu a šmrnc :)
a samozrejme, NEZABUDNI pridať svoj link, napríklad na tvoju fanpage alebo rovno na tvoj web, kde ľudia nakúpia tovar alebo službu.
My sme to spravili takto:

no a ešte aby sme nezabudli na to najdôležitejšie, a to je profilová fotka, ktorá by mala byť jednoduchá, bez zbytočných detailov alebo aby nebola príliš krikľavá, stačí ak pridáš fotku seba, logo tvojej firmy alebo nejaký pekný obrázok.
TIP: profil by mal byť nastavený pre PUBLIC, to tzn. pre verejnosť, tým pádom ťa uvidia všetci.
To by bolo asi všetko ohľadom BIO, teda nadpisu a popisu s fotkou.
Tak ako začať úspešne predávať?
V prvom rade musíte mať nápad čo chcete predávať, nezáleží na tom, čo presne to má byť a koľko by to malo stáť, poviem vám jedno, ľudia kúpia vážne všetko, od malých šperkov až po veľké autá.
Takže už sisi vybral/a čo? ak áno Super! :)
Instagram je ako denník s obrázkami, malo by to vypadať pekne, usporiadane a malo by to povedať tvojmu publiku, kto si a čo im ponúkaš a hlavne, že to čo ponúkaš, fakt stojí za to.
Ak máš firmu alebo obchod, je veľmi dôležité, aby si pridával obrázky ako sa staráš o obchod, ako prebieha výroba, ako pracuješ na niečom novom, pridaj obrázky so šťastnými zamestnancami, zákazníkmi, neboj sa ukázať svoju prácu a čo si vytvoril alebo objednal!
Pridávaj príspevky a zároveň insta stories (insta príbehy) aby tvoje publikum bolo v obraze a aby si ostal aktívny na svojom účte a tým dosiahol väčší dosah.
ZLATE PRAVIDLO: Nezáleží na tom, koľko máš followerov, ale či majú záujem o tvoj produkt! a či sú cielený!
Čo tým chcem povedať?
To znamená že ak predávaš autá, a tvoje publikum sú zväčša 15 ročný chalani, tak pravdepodobne, nepredáš nič. Musíš sa zamerať na ľudí, ktorý sa aspoň trochu zaujímajú o to čo predávaš.
Samozrejme ak predávaš male náušničky tak ,nezáleží či v tvojom publiku budú iba ludia ktorí sa zaujímajú o náušničky, ale hlavne či tvoje publikum tvorí hlavne skupina ľudí nežného pohlavia (ženy).
Takže ako získaš cielených followerov?
1. napíš do vyhľadávača slovo auta (alebo hocičo iné) a nájdi profily, ktoré sa tým zaoberajú

2. keď klikneš na profil, stačí už iba kliknúť na nadpis Followers a follownúť každého, koho tam daný užívateľ má.
alebo
klikni na jeden z jeho/jej obrázkov, a pozri sa na Lajky, a followni každého, kto danú fotku lajkol.
UPOZORNENIE:
Dávaj si pozor, a nefollowuj viac ako 50-100 ludi denne!
Keď už dosiahneš hranicu 7500 ľudí ktorých sleduješ vtedy ťa system stopne.
Čo sa stane potom? alebo akú to má pointu?
No význam to ma taký, že aspoň minimálne 30% ľudí by ťa malo follownúť späť! Tým pádom, budeš mať už základ a zacielených ľudí.
Ešte raz, podmienka je, musíš byť aktívny!
To platí skoro pre každú sociálnu sieť, čím viac si aktívny, tým viac ľudí uvidí tvoj profil, lajkne fotky, bude komentovať a tým viac budeš mať sledovateľov.
Na vine je Ujo Algoritmus, ktorý riadi aj Facebook, aj Pinterest a aj všetky sociálne siete, tým pádom núti užívateľov aby boli aktívnejší v prípade, že chcú zvýšiť svoju viditeľnosť a následne aj predaj.
Naša rada:
1. Komentuj
2. Lajkuj
3. A snaž sa spájať s ľudmi, ktorý robia podobný biznis ako ty. (napíš im správu, alebo ich označ na niektorej fotke s prosbou)
Odporúčame to robiť 2-3x denne, označ ľudí alebo aj stránky na fotkách, lakuj aspoň 50 obrázkov a komentuj na fotkách.
Ďalšia rada, používaj hashtagy pod svojimi fotkami!
Používaj tie správne a cielené aby sa týkali tvojho produktu, alebo firmy, nie len tak hocijaké.
Na základe hashtagov ťa potom nájdu tí správny ľudia a tým pádom, potom budeš schopný zacieliť tu správnu skupinu ľudí.
Buď kreatívny a napíš popis k fotke
Ano, instagram funguje podobne ako google alebo youtube, ľudia ťa nájdu aj vďaka tomu, že pridáš aspoň minimálne 2 a viac viet pod fotku. Neuveríš, ale Algoritmus v Instagrame ťa že to odmení, pretože vidí, že popis je originálny a vidí, že sa snažíš!
Geolokácia
Máš firmu alebo obchodík povedzme v Prievidzi? Chceš zacieliť len na ľudí z Prievidze?
nielenže by si mal použiť hashtagy týkajúce sa prievidze ale hlavne pri pridávaní fotky, vždy udal miesto: Prievidza
Máš prvého zákazníka, ktorý niečo kúpil a je spokojný?
Popros ho, nech ťa označí v na jeho fotke, ktorú spravil s tvojím produktom, alebo predmetom, službou ktorú si predal.
Tým pádom ťa uvidia jeho priatelia, a zároveň sa o tebe rozšíri dobré meno, ktoré je na nezaplatenie!
Ľudia ti budú viac dôverovať a tým pádom zvýšiš šancu na predaj.
Ponúkni zľavu!
Ľudia milujú zľavy, vytvor jednoduchý dizajn na zľavový kupón napríklad sem: Canva
Použi jednoduché farby, a jednoduché písmo, ktoré bude ľahko zapamätateľné a osoba si to hneď všimne, hraj sa s číslami, pretože tie majú vplyv na ľudí.
Keď si taký obrázok vytvoríš, hneď ho pridaj nielen na Instagram, ale aj na všetky sociálne siete, ktoré používaš.
To by bolo zopár rád, ako si vytvoriť správny a zaujímavý profil, ako a čo pridávať na instagram a hlavne ako prilákať to správne publikum.
Instagram je super vec, dá sa použiť na osobné ale aj biznis účely, môžete sa na ňom stať slávnymi, bohatými, alebo len tak udržiavať vzťah s okolím a blízkymi a ukázať im tak svoj život aj trochu inak.
Máš záujem o spomínané hashtagy? Máme zoznam pre každý produkt! V každom jazyku.
Alebo chceš aby sme ti spravovali účet?
Napíš nám dolu email, a my sa ti do niekoľkých hodín ozveme.
Páči sa ti náš článok? Odporuč ho priateľom!
Účet ma viac ako 5000 sledovateľov, čo je dobrý základ pre rozbehnutie Vášho biznisu! Má sledovateľov zo Slovenska a Česka z rôznych cieľových kategórií.
Máme pre Vás veľmi zaujímavú ponuku! Máte servis, predávate autodiely alebo máte len vášeň pre autá?
Na predaj máme Instagram účet zameraný predovšetkým na mužské pohlavie a autá. Spolu s týmto účetom dostanete aj druhý (taktiež zameraný na autá) úplne zadarmo!